13.10.09

Στοά Απολεσθέντων Οίκων

Πόση αλήθεια κρύβει ένα παραμιλητό

όταν πια
τα πεθαμένα σου φροντίζουνε το σπίτι;

και οι μεσίτες στο σαλόνι το μπορντό,
χρυσές κλωστές ή Φαραώ;

Ποιος δανείζει στους νεκρούς, μέρες φωτός;
Ποιος πουλί νεκρό, ακόμη μαστιγώνει;

Είν’ η πρώτη αναπνοή που δεν αντέχω όταν ξυπνώ

κι ας χορεύω
την ανάσα μου το βράδυ, μη μυρίσει.

Ποιος διέκοψε τις μέρες των νεκρών;
Ποιος τολμά μέσα στη νύχτα να διψάσει;

Ποια πλευρά σου απολύει πονηρό;
Μισές ημέρες συνεχίζουμε, Στοά μου.

© Δημήτρης Δικαίος 



14 σχόλια:

  1. Καλως σε βρισκω και εδω αγαπητε Δημητρη..
    (Απενεργοποιησα το facebook για ενα'δυο μηνες αλλα οχι και την επιθυμια μου για ποιηση..)

    .....
    Ποιος δανείζει στους νεκρούς, μέρες φωτός;
    Ποιος πουλί νεκρό, ακόμη μαστιγώνει;
    .....
    δεν χρειαζονται λογια Υεροχο! Μιλα απο μονο του..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Mερικές φορές κάποια μικροπράγματα δημιουργούν μεγάλες παρεξηγήσεις...
    ΓΙ αυτο και διέγραψα το προηγούμενο σχόλιό μου.
    Οσο για σένα κύριε Δικαίε,... έλαβες το σχόλιό μου στο μαιλ σου για την συγκεκριμένη ανάρτηση...

    Και τωρα ας σοβαρευτώ!

    "Νεκρά μανουάλια μισοφέγγουν
    στα γερμένα μου βλέφαρα.
    Τίποτε δεν αναχωρεί για τη λευκή ζωή.
    Ακόμη κι ο άνεμος στάσιμος μένει.
    Εγώ διέκοψα τις μέρες των νεκρών!
    Ήθελα να τους ξεδιψάσω μια στιγμή
    με τη σιωπή μου,
    κι ύστερα θάνατος να γίνω και εγώ μαζί τους"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ποιός σάρκα σκίζει με τα δάκτυλα;

    Τεκτονικές επιθυμίες
    τρίζουν τις μαρμάρινες κολόνες
    των ναών
    Κατεδαφισμός των προθέσεων
    μπροστά στην κάλυψη των σεισμών

    Απολέπιση ανθρωπιάς

    Ποιός παραδέχεται την πλευρά του
    και ποιος κεντά μόνος του
    τον αριστερό καρπό;

    Ψαλμωδίες στις Στοές
    των χρησιμοποιημένων τάφων ...


    Καλησπέρα, ξιφολόγχη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ενα απλο καλημερα θα αφησω !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ποιος διέκοψε τις μέρες των νεκρών?

    σημείο για διαξιφισμούς...
    πολύ όμορφο Δημήτρη

    άλλη σφαίρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ Blue Rose
    σε καλωσορίζω και εδώ.

    @ Μαρία Νικολάου
    το 'εγώ διέκοψα τις μέρες των νεκρών'
    μεγάλη κουβέντα.
    Σε ευχαριστώ για το κομμάτι που άφησες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ Μαρία Ρ.
    η απολέπιση της ανθρωπιάς
    'νόμος' στις τεκτονικές συνοικίες.
    Σε ευχαριστώ για την αποκαθήλωση
    του Φαραώ τους.

    @ Ματθαίος Μ.
    μια καλησπέρα στα Άπαντα της Οδύσσειας

    @ Φαίδρα
    σε ευχαριστώ για το σημείο που στάθηκες.
    το αγαπημένο μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλησπέρα Δημήτρη...

    μια στάλα, έτσι για δροσίσει η Στοά...

    φιλιά βρόχινα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ Νεράιδα
    μια στάλα-Ουρανός
    θα την αφάνιζε.
    Λόγω της αναγκαίας ισορροπίας, βλέπεις,
    ακόμη υφίσταται.

    *σε ευχαριστώ για την επίσκεψη δροσιάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημερα Δημήτρη, καλή σου βδομαδα..
    ήρθα να δρέψω άρωμα ποίησης..
    θάνος
    http://tha.pblogs.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πρέπει να λέγονται "μεγάλες" κουβέντες Δικαίε...
    Κουράστηκα από τις "μικρές" των "μικρών"...
    Αποψή μου πάντα.
    ΤΗν καλησπέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @ Αθ.Πάσχος
    καλώς πέρασες, Θάνο.

    @ Μαρία Νικολάου
    μην ενοχλείσαι Μαρία μου με αυτό που σου έγραψα.
    Ξέρεις, η φράση σου αυτή..
    βλέπει διαφορετικά ο καθένας μας, τέτοιες έννοιες.
    Προσωπικά, εγώ δε θα το άντεχα. Άλλος, ναι.
    Μη με παρεξηγήσεις λοιπόν, αν κάποια στιγμή
    ξανά απαντήσω έτσι.
    Όπως γράφω και παραπάνω (στη υποδοχή),
    η Πορεία του καθενός, πολύ προσωπική και, δεν αλλάζει.
    Εσύ, το ξέρεις αυτό. Την ίδια γλώσσα μιλάμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. μα όσο αναρωτιέμαι
    διαπρέπω με της έλξης
    τα τρόπαια
    άρνηση κομματιασμένη
    η επιταγή μου στη σιωπή...

    μεγάλωσα, πως η αναπηρία μου
    είναι νοοτροπία

    η διαφορά μου κατακλύει
    την αγανάκτηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή